söndag 29 mars 2009

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Minelo!

Utmaningen går till såhär:
Man ska välja det 6:e fotot, i den 6:e mappen på sin dator, publicera den i sin blogg och skriva en förklaring till bilden. Jag har valt att skicka vidare utmaningen till tre andra bloggare!



Surprice surprice...min 6:e bild i 6:e mappen var en bild på John! Under sina första månader spenderade John nästan all sin tid med att sova och som nybliben förälder vill man ju ta miljarders kort på sitt barn. Så vi har oändligt många kort på lille John när han sover. Just på denna bilden har han på sig sin pappas gamla kläder, ett linne och blöjbyxor från 70-talet. Här är John knappt två månader gammal.

Jag skickar utmningen vidare till:

Pyssellisa

Maria

Robie och Teonor

1 kommentar:

  1. Ja, man är verkligen duktig på att ta kort när de är små. Nu tycker jag att det är svårt att komma ihåg att ta fram kameran när de fyller år. Dåligt, men dessvärre sant. =(

    SvaraRadera