onsdag 18 mars 2009

Kan blixten slå ner två gånger?





Ja tydligen kan den det! För drygt en vecka sedan fyndade jag det underbara gröna John Blund-tyget på Myrorna, och så idag hittar jag det otroligt eftertraktade gröna liljekonvaljtyget! Det var en ganska liten bit, men jag klagar inte! Jag hittade även en stor bit härlig orange stretchfrotté. Det fina klövertyget ovan har jag köpt på tradera för en billig peng.

Det är så roligt att fynda, men nu måste jag spara mina slantar till Stora Symässan i Malmö den 27-29 mars!

4 kommentarer:

  1. Åh jag kan inget annat än att älska liljekonvajtyget! jag tycker du ska sy din själv en vår/sommarkjol =) hihi...
    Massa Kramar Frida

    SvaraRadera
  2. Åh! Så fina tyger! Jag är så ledsen för jag har börjat jobba igen och hinner inte sy något direkt nu. Jag vill bara låsa in mig och sy som en toking....Kul att du ska till symässan. Jag ser fram emot fredagens tripp dit...

    SvaraRadera