fredag 28 augusti 2009

Ny mössmodell


Ikväll har jag endast sytt en tunn höstmössa med kaniner till John. Desto mer tid har jag lagt på att lära mig fixa till bilder i photoshop, med lite hjälp från min it-pedagogiske sambo.

Jag har provat en ny mössmodell med något förlängda sidor för att täcka öronen ordentligt. Det ska bli väldigt spännande att se om mössan passar imorgon för jag hann bara prova den lite snabbt innan J stupade i säng. Sedan fick jag chansa när jag gjorde ändringarna. Om den passar dyker det nog upp en livebild i bloggen såsmåningom!

8 kommentarer:

  1. Mössan ser iaf himla fin ut!! Hoppas att den passar! :)

    SvaraRadera
  2. Mössan kommer säkert att passa. Den ser jättefin ut!

    SvaraRadera
  3. Gullig mössa! Ska bli kul att se live-bilder.

    SvaraRadera
  4. Vad söt modell!!! Eller vilken söt modell kanske det heter... Min svenska börjar låta lite underlig ibland..

    SvaraRadera
  5. åååh så söt!!!


    Vill ha :)

    SvaraRadera
  6. Denne var veldig søt! Fikk lyst ti å prøve meg på en sånn!

    SvaraRadera