onsdag 30 september 2009

V-tröja och kattkrig


Igår ville jag sy något varmt till John nu när hösten kommit på allvar. Det fick bli en v-ringad velourtröja. Den härliga velouren kommer från Mjukatyger. Tröjan blev väldigt fin och jag är nöjd med att jag lyckades sy en v-rigning på första försöket.

Tröjan blev lite smutsig efter en hel dag på dagis, men jag lyckades ta två bilder på John med tröjan innan den åkte i tvättkorgen. På bilderna nedan har John och sysslingen kattkrig. John delade snällt med sig av sina katter till slut :-)

9 kommentarer:

  1. Åh, den tröjan gillade jag. Ser gosig ut!

    SvaraRadera
  2. Jättehärlig tröja! Din nya header är oxå fin!

    SvaraRadera
  3. Vilka godingar du fångat på bild! Jättefin tröja också! Jag tycker det är så fint med v-ringning.

    SvaraRadera
  4. Vad fin tröjan blev! Fint med v-ringning, känns lite mer ovanligt...

    SvaraRadera
  5. Det är sååååå snyggt med v-ringat!/Åsa

    SvaraRadera
  6. Åh, en sån beställer jag till liv fast i andra färger!! Tar det på msn :-D

    SvaraRadera