fredag 24 juli 2009

Lite molnigt idag

Ja idag är det lite molnigt både i bloggen och ute. Solen skiner dock igenom emellanåt :-)
Den här molntröjan har legat tillklippt länge. Det har kommit både semester och beställningar emellan och när jag väl skulle sy färdigt den kunde jag inte för mitt liv bestämma vilken färg jag skulle ha på kantbanden så då fick den ligga till sig lite till.

Till slut fick det bli mörkturkosa kantband och det passade verkligen fint till det bruna även om jag var velade in i det sista. Molntyget kommer från JNY Design och kantbandet är trikå från e-slöjd.




4 kommentarer:

  1. Så søtt snitt på trøyen og for en fin gutt!:D Bra valget ble turkis, det ble kjempefint til det brune!

    SvaraRadera
  2. Den var verkligen superfin :) Skönt med lite moln fast det är sommar ;)

    SvaraRadera
  3. DEt tyget är ju bara sååå snyggt! brun/gul hade passat snäckan perfekt =)

    SvaraRadera