måndag 14 november 2011

Bodysuit och bilder


De gula violerna från Znok design som legat här hemma ett tag har nu förvandlats till en bodysuit. Den solgula muddväven kommer jag tyvärr inte ihåg var jag har köpt.

Jag har tröttnat på små strumpor som hela tiden glider av så jag sydde övervikbara muddar för fötterna. Jag har följt den smarta beskrivningen hos Blomma åker vagn/KokaLal.

Tutorial till farfarsknäppningen hittar ni här.

Mönster: eget.

Här nedan kommer lite bilder på barnen i diverse krimskramskläder!


10 kommentarer:

  1. Underbara bilder på underbara ungar!/Åsa

    SvaraRadera
  2. Underbar bodysuit och vilka goa små gryn du har!

    SvaraRadera
  3. Men vilka underbara kläder! Och vilka söta ungar! :)

    SvaraRadera
  4. Så skjønne barn med flotte krimskrams-klær.

    Sikkert veldig smart med sånn ribb på dressen - det er veldig vanskelig å finne en sokk som sitter på et spark eller to. Aha! Kanskje derfor de kaller bukse med føtter for sparkebukse;-)

    SvaraRadera
  5. Såååå fin! Å vilka undebara bilder å barn!

    SvaraRadera
  6. Underbara kläder och underbara barn!

    SvaraRadera
  7. men gud så fina barn! i så fina kläder!!

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga foton, kläder och barn!

    SvaraRadera