fredag 18 december 2009

Tröjor mot tyg




Här kommer ännu ett bytesinlägg! Riktigt roligt att flera gillade idén att byta plagg mot tyg.

Jag fick en förfrågan från Älsklingsfrö om jag ville sy tröjor till hennes pojkar i utbyte mot tyg. Visst ville jag det även om jag fick svår prestationsångest eftersom hon själv syr så otroligt mycket fina kläder! Så med andan i halsen och pannan i djupa veck sydde jag dessa två tröjor. En fin modell och snygg färgkombination tycker jag och hoppas de ska passa och gillas av mottagarna. Biltyget kommer från Skroten i Kinna. Ärmmuddar och kantband är trikå från E-slöjd och är mörkare än det ser ut på bilden. Den bruna interlocken till ärmarna kommer från Mjuka tyger.

I utbyte fick jag härliga tyger. De egenfärgade ugglorna och apor och lejon-tyget ska bli så roligt att sy något av!

Stort tack för bytet Marine!

Vill du byta tyg mot uppsytt plagg? Hör gärna av dig på mailen paraphenelia@hotmail.com.

13 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Underbara! Så fina färger och jag lovar att min son hade älskat bilarna!:)

    SvaraRadera
  3. Men vilka underbara tröjor... Snygga färger och knäppningen är jättesnygg!!

    SvaraRadera
  4. Lika bra byte som det innan. Det är kul med egenfärgade tyger! =)

    SvaraRadera
  5. Såååå snygga tröjor, nu vill jag beställa såna bara för det!!!!!!!

    Pris?

    SvaraRadera
  6. Tack för alla söta kommentarer!

    Svar till Anonym:

    Pris varierar beroende på storlek och tygval. Maila gärna mig för exakt prisinformation på paraphenelia@hotmail.com

    SvaraRadera