onsdag 2 december 2009

Roligt byte



För ett tag sedan fick jag ett mail från en tjej som skrev att hon hade lite orange kanintyg och undrade om jag var intresserad av ett byte! Något fint, gärna med moln, till en nyfödd önskades så det fick bli en body i turkost molntyg med orange kantband. Fina färger ihop tycker jag.

Så nu har kaninerna här hemma förökat sig ytterligare till min stora förtjusning. Tusen tack Therese för ett uppskattat byte!

Att byta tyg mot ett uppsytt plagg är en rolig idé tycker jag!
Så finns det fler där ute som är intresserade av ett sådant byte är ni välkomna att höra av er på mailen :-)

3 kommentarer:

  1. Verkligen bra byte! Och vilka fina hoodisar nedan! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig body och roligt byte! Jag älskar kombon med turkos/blå och orange, blir underbart glad av den me när jagsytt har det bara krånglat. Har bloggat om samma kombo idag på en omlottbody!

    SvaraRadera
  3. Bra byte för båda parter tycker jag!! Fin färgkombo.

    SvaraRadera