fredag 17 december 2010

Ny symaskin


Jag har uppgraderat min "vanliga" symaskin några snäpp, så nu har jag en Husqvarna Viking Emerald 183 här hemma! Jag har inte hunnit testa den så mycket ännu men hoppas att vi ska bli goda vänner så småningom. Kanske någon av er läsare har den här modellen? Det vore roligt att höra vad ni tycker om den i så fall! Tusen tack till alla som bidragit till min nya fina symaskin :-)

En av anledningarna till att det har varit tyst i bloggen ett tag är att jag har varit ute och rest. Helt ovetande om resmål och resesällskap bar det iväg till underbara Edinburgh, Skottland tillsammans med mina fina systrar. Jag bjuder på en härlig bild därifrån. Åk dit om ni får chansen nån gång!

9 kommentarer:

  1. Grattis till den nya maskinen! Kul med resor, Edinburgh är jättemysigt!!

    SvaraRadera
  2. grattis till en toppenmaskin!
    har en precis likadan och jag är supernöjd med min!

    SvaraRadera
  3. Vad kul med en ny symaskin och vilken underbar bild från resan!/Åsa

    SvaraRadera
  4. Det ser ju ut till att vara en toppenmaskin...har dock ingen egen erfarenhet av den som jag kan dela med mig av. Men du får gärna ge den ett utlåtande sen efter inkörning:) Vilken härlig bild från Edingburgh å kul att få ett ansikte på bloggerskan herself:)

    SvaraRadera
  5. Grattis till nya maskinen! Jag har bara provkört den maskinen innan jag köpte min pfaff men den var helt klart kanon...det var bara priset som avgjorde mitt val.

    SvaraRadera
  6. Hej! har dig på min blogglista, såg att du köpt dig en symaskin, har tittat runt jag också och tycker att den du köpt verka bra! hur går den?????
    Retroyourbaby.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Kul med resa och ny symaskin, nu vill jag också ha båda! :)

    //Lina

    SvaraRadera
  8. Hej!
    jag syr med samma maskin, och har haft den ett par år. Har inte så mkt erfarenhet av andra maskiner, men har iaf hittils haft tur med min. Kanske lite väl känslig när det gäller att sy knapphål bara.

    SvaraRadera
  9. Halloj!
    Jag slog te på en Emerald 203 häromdagen! Har bara sytt liiite men den verkar bra, nu måste bara JAG bli bättre oxå...

    SvaraRadera