onsdag 10 oktober 2012

Blandade sötsaker




Här kommer lite olika plagg som jag har sytt till barn runt om i landet, och utlandet! De får samsas i ett inlägg för jag har visst varit lite dålig på att hinna med att blogga om allt jag sytt.

Såhär efter syfestivalen och en hel del shopping har jag en massa inspiration och idéer, men det är svårt att komma till skott på kvällarna när barnen äntligen kommit i säng.

Det var i alla fall väldigt länge sedan jag gjorde någon rolig applikation men nu har jag fått lust att pröva på det igen. Mina gamla favoriter är den här klänningen, och den här tröjan, och den här!

3 kommentarer:

  1. Jättefina grejer! Så du syr! Ett par såna tossor skulle jag vilja sy men har aldirg kommit till skott. Undrar när det ska ske...

    SvaraRadera
  2. Åh så fint!

    Har precis klippt ut sådana tossor och ska sy dem ikväll :)

    SvaraRadera