lördag 9 januari 2010

Små söta

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg med min mått mätt. Jag har sytt en hel del på flera beställningar, men eftersom jag väntar på lite tyger och tråd har inget hunnit bli helt klart förrän nu!

Detta är en beställning på body och byxor till en kommande liten. Bilden är inte den bästa för det är svårt att fota röda plagg ibland (särskilt i dålig belysning). Men ni ser väl i alla fall att bodyn är i Johanna Ahlards fina apor och lejon från JNY Design. Svarta kantband och svarta byxor passar väldigt fint till :-)

11 kommentarer:

  1. Gillar svart och rött tillsammans, jättefint set!/Åsa

    SvaraRadera
  2. Jätteläckert!! Gillar förresten din modell på byxorna, fint med lite pös nertill!

    SvaraRadera
  3. Verkligen snyggt set!! Idag har Arvid fått på sig röd husvagnsbody med svarta ärmar och kantband och rödsvartrandiga brallor så jag måste ju erkänna att jag gillar färgkombon!!

    SvaraRadera
  4. Oj, så sött! Snart ska jag oxå testa att sy ett pytte set till en mars bebis. Ska bli kul att prova sy nått så litet:)

    SvaraRadera
  5. Så himla sött!! Älskar JNYs apor och lejon!!

    SvaraRadera
  6. Åh så gulligt! Det är så himla kul att få sy de riktigt små kläderna.

    SvaraRadera
  7. Sååå sött!!! Skulle bli jätteglad för det!!

    SvaraRadera
  8. UNDERBARA kläder allihop! Skulle vilja ha ALLT som visats i bloggen till Elmer och Alvin :-)

    SvaraRadera