söndag 26 juni 2011

Små kläder och en efterlysning





En landskapsbody är ett måste till varje nyfödd tycker jag, så nu har jag sytt en till vår kommande bebis, samt en matchande hjälmmössa. Jag hann också med en body i det fina blå hjärtantyget. Garderoben börjar långsamt fyllas på med bebiskläder här hemma!

Mönster: Ottobre 5/2006

Material: Landskapstyg från Jofotex. Blå hjärtan från Liandlo


Efterlysning!


Jag söker efter det fina klövertyget i frotté i brunt eller rött från JNY Design. Om någon har så det räcker till en liten omlottröja med luva så byter jag gärna mot annat tyg, mönster och/eller pengar!

Hör i så fall gärna av er till paraphenelia@hotmail.com

6 kommentarer:

  1. Åh så söta kläder! Så mysigt att få sy till en kommande liten plutt!

    SvaraRadera
  2. Grattis till blivande bebis. Så fin den kommer att bli i dessa härliga bodys!

    SvaraRadera
  3. Så søte klær. Det landskaps-tøyet er så fint. :)

    SvaraRadera
  4. så fina!! du har helt rätt, varje bebis måste ha en landskapsbody! och grattis förresten, till just bebisen ;)

    SvaraRadera
  5. söta kläder och söt bebis!!

    letar oxå efter det där klövertyget, fast i rött och grönt....sambeställa från finland kanske??

    SvaraRadera