måndag 30 mars 2009

Födelsedagsklänning




I helgen har jag hälsat på min syster med familj och passade då på att ge systerdottern en för tidig födelsedagspresent. Anledningen till detta var nog mest för att se om klänningen passade eller om jag behövde sy om den. Turen var på min sida och klänningen satt perfekt! Jag fick till och med några bilder på lilla E när hon har den på sig, även om hon inte var den villigaste modellen. Klänningen ville hon i alla fall inte ta av sig så det var ett mycket gott betyg!

11 kommentarer:

  1. jättefin!! vad är det för mönster du använt? söt liten tjej.....

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar klänning somrig o jättesöt!

    SvaraRadera
  3. Jättesöt! Man börjar längta efter sommaren! :)

    SvaraRadera
  4. Så himla himla fin klänning!
    Du är så duktig!

    SvaraRadera
  5. Ååååh så läckert!!! Det där påslakanet sov jag i när jag var liten! *gråter en skvätt*

    SvaraRadera
  6. Jag tror jag vill behålla de små bitar jag har kvar av tyget. Funderar på nåt annat att sy av det, kanske hängselklänning eller en liten nätt jacka...

    SvaraRadera
  7. Så fin! Var kommer mönstret från?

    SvaraRadera
  8. åååh så söööt!

    SvaraRadera
  9. Åh! Vad fin! Lite nostalig här! Min mamma har sånt där påslakan...man sov i de när man va liten :0)

    SvaraRadera
  10. Så fin!! Sötaste man sett på länge... :)

    SvaraRadera