söndag 7 december 2008

Regnbågsbody



Igårkväll fick jag den briljanta idén att börja sy en body av det fina regnbågstyget. Klockan var redan mycket och jag vet att jag har så svårt att sluta sy när jag väl har börjat på ett projekt, men det kliade i fingrarna. Så nu sitter jag här klockan 07.00 på morgonen och gäspar medan John leker glatt på golvet. Men bodyn blev färdig sånär som på knapparna i grenen. Jag lyckades hindra mig själv från att banka i knapparna inatt, och jag får nog vänta ett tag till såhär på söndagmorgon...

Jag återkommer med bild på John i bodyn (om den passar).

Mönster: Ottobre nr 5 / 2006

OBS! Bara en vecka kvar till dragning i haklappstävlingen. Tävla här!

3 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren på min blogg, du kan ju ringa eller maila och beställa från Jofotex.

    SvaraRadera